•  Retrait en 2 heures
  •  Assortiment impressionnant
  •  Paiement sécurisé
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

EFL Learners' Task Perceptions and Agency in Blended Learning EBOOK

An Exploratory Mixed-Methods Study on the 'U.S. Embassy School Election Project'

Joannis Kaliampos
67,20 €
+ 67 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

How does foreign language learners' agency emerge at the micro-level of classroom activity during the enactment of digitally-enhanced tasks, and how do these learners exercise their agency digitally within and beyond the classroom? Drawing on research in task-based and computer-assisted language learning, this mixed-methods study uncovers key dimensions of "learner agency" - a newcomer to the field of language teaching methodology and applied linguistics. The analysis centers on three case studies of teenage students' perceptions and handling of digitally-enhanced language learning tasks. These are complemented with a Germany-wide questionnaire survey among participants in the U.S. Embassy School Election Project - an intercultural, blended language learning project that has drawn over 15,000 participants since 2012.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
488
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783823303848
Date de parution :
04-09-22
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub
Librairie Club

Seulement chez Librairie Club

+ 67 points sur votre carte client de Librairie Club
INSPIRATION

Idées cadeaux pour la fin d'année

Dans notre sélection vous trouverez le cadeau pour faire briller les yeux de vos proches.
INSPIRATION
Fin d'année 2025
Standaard Boekhandel

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.