•  Retrait en 2 heures
  •  Assortiment impressionnant
  •  Paiement sécurisé
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teaching for Equity in Complex Times

Jamy Stillman, Lauren Anderson
Livre broché | Anglais | Multicultural Education
43,45 €
+ 86 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In schools serving high concentrations of bilingual learners, it can be especially challenging for teachers to maintain commitments to equity-minded instruction while meeting the demands of new educational policies, including national standards. This book details how one school integrated equity pedagogy into a standards-based curriculum and produced exemplary levels of achievement. As the authors illustrate, however, the school's dual commitment to bilingual education and standards-based reform engendered numerous complex tensions. Specifically, the authors describe teachers' attempts to balance demands for rigor and content coverage within their high-performing school and with their diverse student population. They identify specific tensions that emerged around the following issues:

  • the degree of academic struggle that is generative for student learning and the point at which such struggle becomes counterproductive
  • the holding of high expectations for all learners and the provision of differentiated, student-centered learning experiences
  • the CCSS emphasis on engaging students around more complex text and the contested determination of what constitutes complexity in text and in teaching
  • the influence of high-stakes accountability on school norms and practices, including teachers' interpretations and enactment of new national standards
  • the performance pressures placed on teachers in today's educational policy context

This timely book illustrates what can happen when a school's teachers embrace equity pedagogy while navigating policy-related pressures. It offers a cogent counternarrative to traditional accounts of standards-based reform, especially for emerging bilingual students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780807757840
Date de parution :
28-04-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
340 g
Librairie Club

Seulement chez Librairie Club

+ 86 points sur votre carte client de Librairie Club
CADEAU

Ticket de cinéma offert

à l'achat d'un Bongo à partir de 39 €
CADEAU
Ticket de cinéma offert
CONCOURS

Uniquement dans nos magasins : gagnez un voyage à Prague

à l'achat du nouveau Dan Brown
CONCOURS
Gagnez un voyage à Prague
RÉDUCTION

50% de réduction

sur une sélection de papeterie
RÉDUCTION
50% de réduction sur une sélection de papeterie
Standaard Boekhandel

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.