Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Originally published in 1988. This symposium, containing contributions that demonstrate the considerable strides made in management training in The Na...Savoir plus
Originally published in 1988. This book examines the role of management in the primary school and to identify those areas in which effective managemen...Savoir plus
Originally published in 1986. This book examines major topics of concern in the management of secondary schools. It presents much new thinking on thes...Savoir plus
Originally published in 1989. This book, which was one of the first to take account of the recommendations of the Education Reform Act which came into...Savoir plus
Originally published in 1986. Hitherto, most educational managers, including head teachers and senior staff in schools, have been expected to carry ou...Savoir plus
Originally published in 1989. The pursuit of excellence is much discussed with reference to education, but the question remains, 'How can a school bec...Savoir plus
Originally published in 1983. This book deals with theories of innovation and activities of innovating and the relationships between them. It analyses...Savoir plus
Originally published in 1991. This edited work consists of contributions from practitioners in the field of school improvement, development and adviso...Savoir plus
Originally published in 1987. It has been questioned whether management theory can offer viable insights for education, largely because, unlike many o...Savoir plus
Originally published in 1984. The financial decision-making system is an extremely complicated one; it handles large sums of money but very often teac...Savoir plus
Originally published in 1975. This masterly study of policies and policy-makers in education provides a searching examination and overview of educatio...Savoir plus
Originally published in 1990. The rapid decline in the birth rate in the 1970s and the resulting fall in school rolls had a dramatic effect on the cur...Savoir plus
Originally published in 1992. The emphasis of this book is on the role of governors rather than their powers. It considers the tasks of management whi...Savoir plus
Originally published in 1986. Hitherto, most educational managers, including head teachers and senior staff in schools, have been expected to carry ou...Savoir plus